2011. szeptember 26., hétfő

Alba LCD W16HDF tv - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Használtként adom, de újonnan vettem , csak kipróbálva lett,  1 éve áll a dobozában, hibátlanul működik. Távirányítóval, csatlakozó átalakítóval. Leírás nincs hozzá, de a magyar menü könnyen kezelhető. Önállóan a földi digitális adókat szerintem nem veszi, legalábbis én nem tudtam beállítani.
Nyaralóban, gyerekszobában, konyhában ideális. (nagyobbat vettem)
Minden egyéb információ az interneten megtalálható.
Alku, csere, utánvétel nincs.
Átvétel személyen Érd, szükség esetén Budaörs nagyáruház parkoló elviszem vagy futárral küldöm. (1590. -)Ft. )
Ajándék: 1 db. Strong beltéri műholdvevő. ( dobozában , távirányítóval, használatival)
A vevő a licittel vállalja, hogy  három munkanapon belül a kapcsolatot velem felveszi, egy héten belül a a licittevételárat átutalja. Licitet nem törlök, ennek tudatában licitáljon.
A készülék egy esetben hírdetve lett, licitáltak rá,   a vevő a megbeszélt átvételi időpont előtt pár órával közölte, hogy családi ok miatta készüléket nem tuja megvenni.
Ezért újból meghírdetem.
Az első érvényes licitnél lezárom!


Jelenlegi ára: 20 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-26 12:30
. Alba LCD W16HDF tv - Jelenlegi ára: 20 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése