2012. február 20., hétfő

Műkörmös giga minőségi csomag - Jelenlegi ára: 1 Ft

Üdvözöllek!
A licit tárgya:
Műkörmös giga csomag
Karácsonykor leptem meg magam ezzel a csomaggal, azóta vettem hozzá ezt azt, de idő hiányába nem tudom kellőképpen kihasználni, mert csak hobbiból körmöztem magamnak itthon.. így mindent eladok egyben! Akár szakembernek, akár otthon új körmösöknek hobbisoknak kiváló. Mellékelek, ha kéri a kedves vevő egy nyomtatott tananyagot, hogyan is használjuk az alapanyagokat, mi mire való és hogyan csináljunk akár otthonunkban is szép műkörmöt. Minden benne van ahhoz, hogy otthon azonnal nekiláthatsz a feladatnak.
Tartalma:
1 uw lámpa (2 hónapos) (6900ft volt)
1 cs. törlő
1 csiszológép 5 fejjel (2 hónapos) (4500ft volt)
1 tárcsa fimo
1 ecsetkészlet szett tokban (esthetic) (5990ft vettem, van amit nem is használtam! )
1 Lila zselé (német)
1 ezüst zselé (német)
2db ÚJ Clear zselé 2*15gr (lina)
1 glitter zselé ÚJ! (5gr)
1 pink zselé ÚJ! 5gr (lina)
1 fehér zselé 30gr/25gr  Esthetic 4300ft volt!
1 fehér zselé /új 14ml
2 db ragasztó (1  crystal nails)
1 crystal nails építő clear zselé (használt, negyedig van a 15gr)
1 rózsaszín csillám zselé (új)
kb. 50db esthetic sablon
5db alufóliás sablon (bolti ára: 1000ft felett, csak egy darabot próbáltam ki! )
Primer /ecsetes, esthetic
Fertőtlenítő gombaölő spray /esthetic 150ml
Cleaner (master Nails) 100+150ml tégelyes, pumpás
2 tégely
Tippvágó /új Esthetic
kb. 2000db vegyes tipp
esthetic fényzselé /alig használt esthetic
Crystal nails rágógumi illatú bőrápoló olaj ecsetes (szinte új)
kefe, strasszok, díszítők, porok, bőrfeltoló, reszelők,
+ ajándék tároló doboz, kis táska
Dobozba tudom küldeni így a postaköltsége: 1115ft
A csomag értéke: kb 50. 000ft
Ne hagyd itt!
Csak az licitáljon, aki ki is akarja és  tudja fizetni, mert komolytalan vevőkből mostanában kifogtam épp eleget, így gondold meg, mielőtt licitálnál!!!
Ha viszont jól átgondoltad, és licitáltál, kitartó vagy és meg is nyerted, akkor kérlek, hogy 3 munkanapon belül vedd fel velem a kapcsolatot!! Kifizetésre licit zárását követő 7 munkanap áll rendelkezésedre, utána negatív értékelés mellett újrahirdetem termékeimet, mivel szeretném őket mielőbb eladni!!!
Személyes átvétel: NEM MEGOLDHATÓ!!
Jó licitálást!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-10 08:45
. Műkörmös giga minőségi csomag - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése