2011. április 29., péntek

2 db SCOOBY-DOO póló lánynak,92-es - Jelenlegi ára: 900 Ft


 
 
2 DB
HELYES
PAMUT PÓLÓ
LÁNY RÉSZÉRE
86-92-ES MÉRETBEN
SCOOBY-DOO
EREDETI
100% PAMUT
A TÜRKIZ MÉRETEIT FENT OLVASHATOD.
LÁNYOM OVIS-TORNÁZÓS PÓLÓJA VOLT, SZÉP ÁLLAPOTBAN VAN, APRÓ BIBI AZ UTOLSÓ FOTÓN LÁTHATÓ DE MÁR ÉN IS IGY VETTEM(az utolsó "O" betű fele más színű)
A LILA MÉRETEI:
HOSSZA: 36 CM
MELLBŐSÉGE: 25 CM
A minta picikét repedezett, pár halvány foltit is találtam rajta, és a jobb ujjánál egy gombostű fejnyi lukat is találtam. Ovis benti póló volt ez is és oda még bátran hordható darab.
Sok hasonló méretű felsőt/pólót töltöttem most, kipakoltam a lánykám szekrényét, kinőtt jó párat...



Jelenlegi ára: 900 Ft

Az aukció vége: 2011-05-17 16:58
. 2 db SCOOBY-DOO póló lánynak,92-es - Jelenlegi ára: 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése